translate

tisdag 15 april 2008

kickstart!!

Japp!
I går började jag med en allévo-kickstart. Dvs endast shakes o soppor från Allévo i två hela veckor. Därefter blir det nyttigare mat inflikat bland soppor o shakes. Kände att jag verkligen behövde ett break från de gamla vanorna och insåg att detta var det bästa alternativet för mig. Dessutom vill jag ha en metod som för mig är lättillgänglig utan att rent fysiskt behöva gå till en konsulent (typ cambridge). Allévo finns i de butiker där jag handlar och allt "konsultation" o hjälp sker via internet. Väldigt smidigt då man inte har så mkt tid över. Sååå... wish me luck!

På jobbet är det ytterligare två st som sitter intill mig som håller på med liknande metoder så det är skönt att man kan peppa varann. Klart att det är jobbigt när kollegorna smurfar loss på smörgåstårta o dyligt men jag har ju igen det tusenfallt sen att jag stod över!

Vi har varit sjuka en hel del i familjen det senaste. Jag o F tillfrisknade nu i helgen från magsjukan vi fick från lilla L. Tänkte att det var ett bra tillfälle att kickstarta eftersom magsäcken krympt lite. Men jag är likt förbannat snorhungrig hela tiden ändå men det är väl sånt man får leva med. Ska nog bli bra.

I morgon är det dags för mitt hår att få sig en makeover och det ser jag verkligen fram emot! Längtar!

2 kommentarer:

  1. Stort lycka till! kram

    SvaraRadera
  2. Efter tre dagar så försvinner hungerkänslorna. Titta på mig om du behöver peppning, jag losade 22 kg med cambridge och det är ju samma sak som Alevo. Hör av dig om du behöver pepp! Jag peppar dig! hejja hejja!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.