translate

måndag 21 mars 2011

Ny header på bloggen!

Idag är det VAB-dag, dvs lillan är sjuk. Passar på att lägga upp en ny header som jag gjorde häromdagen men inte orkat fixa till rätt mått på. Så nu är bloggen lite mer sig själv igen. Ler

Print

Förhoppningsvis är lillgumman lite bättre i morgon så hon kan gå till förskolan igen och jag kan gå och jobba. Hon har sett fram emot att få rida på storasysters ponny så förhoppningsvis ska hon göra det i veckan om hon är kry. En ridhjälm har inhandlats, så nu ska det bli ridning åtminstone en gång i veckan.

I veckan som gått har jag också införskaffat ännu mer järntillskott, då mitt järnvärde förmodligen är ganska lågt. Börjar känna mig lite piggare igen.

Nu är det dags för en kopp kaffe till mig och en kopp varm choklad till lillan.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.