translate

söndag 30 maj 2010

Grattis alla mina kollegor där ute!

Och med det menar jag alla mammor. För idag är det vår dag. Hoppas att ni alla får en finfin dag!!

Och till min finaste mamma – jag älskar dig!
Tack – för att du alltid finns där för mig i vått och torrt. Du är min allra allra bästa vän. Jag önskar att alla människor i världen hade en mamma som du. Då skulle världen vara en ljus och säker plats att finnas i. Lilla L grattar sin mormor också med en slängkyss!

grandma En bild från när lilla L var en liten skrutt med sin mormor.

4 kommentarer:

  1. testar att göra en kommentar för det verkar inte fungera säger mamma! :)
    /mig själv

    SvaraRadera
  2. Jag har en lika underbar mamma och de är verkligen skönt att ha. Önskar att alla hade en sån mamma och att jag är hälften så bra som henne. Hoppas att du hade en helt underbar morsdag. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild! Grattis på denna våran dag :-) Kram Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.