translate

torsdag 27 september 2007

Det förflutna hinner ikapp mig!

Ja enligt Skaraborgs läns tidnings horoskop är detta vad som kommer att hända mig idag. Ojoj. Undrar vad månne det kan vara! Än så länge har det inte inträffat, så mycket kan jag säga.
På bebis L's horoskop står det att hon vill kommunicera med andra, helst nära o kära. Det gör hon kan jag säga. Ofta och mycket. Men det kanske snarare är så att hon vill göra sig förstådd i så fall...!
Horoskop vet jag inte vad jag tycka om. Det är ju självklart mumbojumbo det vi ser i tidningarna. Tycker mig alltid skönja olika tecken på när på året de skrivs. I juni kan det ofta stå "du kommer att ge dig ut på en resa" och i december kan det stå "du har många utgifter just nu". No shit Sherlock! Men visst, de är rätt roliga att läsa ibland. Jag minns på högstadiet när vi hade datalektion (ja vi va nog bland de första att ha det. Minns att vi hade skrivmaskin på schemat i årskurs 6-7) så fanns det ett horoskop inlagt på datorerna. Då stod det att jag skulle överösas med en massa hemska sjukdomar. Det vill säga jag och alla andra i världen födda mellan 20 jan-19 feb? Haha...
Tur att mitt förflutna är så perfekt så jag inte har något att vara rädd för. Höhö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.