translate

onsdag 13 februari 2008

FEEEEEEM!!!

Oh my god.
Min värld ändrades på en hundradels sekund.
Lilla L hade precis somnat.
Jag hade precis satt mig framför TV'n och bläddrar mellan kanalerna.
Plötsligt inser jag att jag sitter med kanal 5 som vi aldrig haft innan men som Viasat måste plockat in bara så där. Jag är lycklig!!!
Vi har femman!!

Var för övrigt med lilla L hos farbror doktorn förrut. Ingenting att göra just nu. Det är ett virus så det går inte att behandla. Hals o öron såg i alla fall okej ut. Vi får avvakta o se. Hon åt i alla fall en del av ett semlelock innan hon somnade vilket jag anser vara ett stort framsteg.

Nä, nu ska jag tillbaka till min fjärrkontroll o TV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.